"Мәдениетті қалыптастырудағы және тұлғааралық қатынастардағы агрессияны жеңудегі ЖОО рөлі. Пәнаралық тәсіл"
12-13 қаңтарда профессор М.В. Клишина ФБПиТ кураторларына "Мәдениетті қалыптастырудағы және тұлғааралық қатынастардағы агрессияны жеңудегі ЖОО рөлі. Пәнаралық тәсіл".
Келесі мәселелер қарастырылды: тұлғааралық қатынастардағы агрессия; жасөспірімдер мен жастардың агрессиялық мінез – құлқы және тұлғааралық қарым-қатынасы; жасөспірімдер мен жасөспірімдер ортасындағы қақтығыстардың, зорлық-зомбылықтың және қатыгездіктің алдын алудың тиімді нысандары мен әдістері; буллинг, моббинг, кибербуллинг, кибермоббинг, колумбайн (скулшутинг), хейзинг, троллинг-тұлғааралық қарым-қатынастағы деструктивтілік пен агрессивтіліктің негізгі көріністері; агрессивтілік деңгейі мен тұлғааралық қатынастардың түрі арасындағы өзара байланыс; кураторларға арналған тренингтер және "Тұлғааралық қатынастардағы агрессияны жеңудің заманауи формалары"әдістемесі.
Тыңдаушыларға келесі әдістерді қолдана отырып жүргізілген зерттеулердің нәтижелері ұсынылды: өмірлік құндылықтардың морфологиялық тесті, Кэтеллдің 16 факторлы жеке сауалнамасы (16-РF), Эйзенктің жеке сауалнамасы, А.Басс пен А.Дарктің агрессивті және дұшпандық реакцияларын өлшеу сауалнамасы, В.В. Куктың және Д.М. Медлейдің дұшпандық шкаласы, MЛO Лири диагностикасы, Томас сауалнамасы, "Тұтқындардың дилеммасы" эксперименті. Атап айтқанда, Басс-Дарктің сауалнамасы физикалық, ауызша, жанама агрессивтіліктің ауырлығын, тітіркенуге, негативизмге, ренішке, күдікке, кінә сезімін анықтауға арналған.
Тыңдаушылар физикалық агрессия, жанама агрессия, тітіркену және ауызша агрессия бірге агрессивті реакциялардың жалпы индексін, ал реніш пен күдік дұшпандық индексін құратындығымен танысты.