Бакалавриат-ББ-Экономика
-
Мамандық шифры:
6В04101
Мамандығы:
Экономика
Факультеті:
Экономика, басқару және кәсіпкерлік факультеті
Дайындық бағыты:
Әлеуметтіқ ғылым және бизнес
-
Білім беру бағдарламасы бойынша студенттер контингенті208Бюджет қаражаты есебінен оқитын студенттер0Атаулы гранттар, стипендиялар алатын студенттер1Бағдарлама бойынша оқитын шетелдік студенттер0Академиялық ұтқырлық бағдарламаларына қатысатын студенттер:- ел ішінде49- Қазақстаннан тыс жерлерде18
- Білім беру бағдарламасының паспорты
- Пәндер туралы мәліметтер
- Құзыреттіліктер мен оқыту нәтижелері
- Кәсіби
- Онлайн курстар
- Қысқаша мазмұндама ПОҚ
Алаң атауы |
Ескерту |
Білім беру бағдарламасының атауы |
6В04101 «Экономика» |
Білім беру бағдарламасының түрі |
Әрекет етуші |
Даярлау бағытының коды мен жіктемесі |
6В04 Бизнес және басқару |
Білім беру бағдарламасының тобы |
6В044 «Менеджмент және басқару» |
Білім беру бағдарламасының мақсаты |
Басқару қызметінің дағдылары бар экономиканың, бизнестің қаржылық, нақты, мемлекеттік секторларының компаниялары үшін жоғары білікті экономист-талдаушыларды даярлау. |
Ұзақтығы және оқыту формасы и форма обучения |
4 жыл – орта білім деңгейінде; 3 жыл – туыстас мамандық бойынша ТКБ базасында; 2 жыл – жоғарғы білім базасында Күндізгі, ҚБТ пайдаланумен күндізгі |
Оқыту тілі |
Қазақ / орыс |
Түлектің біліктілік сипаттамасы |
Берілетін дәреже: Бизнес және басқару бакалавры |
Экономист, бас экономист, жоспарлау бөлімінің басшысы |
|
Кадрларды даярлау бағытына берілетін лицензияға қосымшаның болуы |
Бар № KZ34LAA00021414 , берілу күні 02.02.2021ж. |
Білім беру бағдарламасының аккредитациясының болуы |
Бар № SA-A № 0150/2, берілу күні 01.04.2019 ж. |
Бағдарламаның ерекшелігі |
"Экономика" ББ бірегейлігі сандық технологияларды қолдана отырып, бітірушінің аналитикалық қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған маңызды модуль болып табылады |
Жалпыға білім беру пәндерінің циклы
Міндетті компонент
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
1. |
Әлеуметтік-саяси білімдер модулі (Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, Психология) |
Әлеуметтану қоғамды оның жүйелерін (институттар, процестер) және олардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарын зерттейді. Саясаттану қоғамның саяси саласын зерттейді: Саяси билік, саяси институттар, қатынастар, процестер және олардың қызмет ету заңдылықтары. Мәдениеттану мәдениетті адам өмірі мен іс-әрекетінің ерекше және тұтас жүйесі, оның пайда болу, даму және түсіну заңдылықтары ретінде зерттейді. Психология осы әлемді бейнелеу процесінде негізгі психологиялық процестерді, күйлерді, қасиеттерді, адамның ішкі әлемін зерттейді. |
8 |
КК1 |
2. |
Қазақстанның қазіргі заман тарихы |
Қазақстанның қазіргі тарихы қазіргі Қазақстанның негізгі кезеңдері туралы объективті тарихи білімді қалыптастырады, студенттің назарын "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыруға, тарихи-мәдени процестер мен мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуына бағыттайды. Курс қазақ халқының этногенезі, Ұлы дала аумағындағы мемлекеттілік пен өркениет формаларының эволюциясы мәселелерін қамтиды, тарихнамадағы аса маңызды фактілер мен оқиғаларды ашып көрсетеді, жедел жаңғырту кезеңіндегі қазақстандық даму моделінің мазмұнын нақты ғылыми-тарихи біліммен толтырады. |
5 |
КК1 |
3. |
Философия |
Философия студенттердің бойында сананың ашықтығын, өзіндік ұлттық код пен ұлттық сана-сезімді түсінуді, рухани жаңғыртуды, сындарлы-сыни ойлауды, білім мен білімге табынуды қалыптастыруға бағытталған. Курс білім алушылардың қоғамдық сананы жаңғырту және қазіргі заманның жаһандық мәселелерін шешу контексінде философиялық мәдениетті меңгеруіне, студенттердің рефлексиясын қалыптастыруға, толерандылықты, мәдениетаралық диалог пен ойлау мәдениетін дамытуға және нығайтуға бағытталған. |
5 |
КК1 |
4. |
Дене тәрбиесі |
Пән дене шынықтырудың әлеуметтік маңыздылығын және оның тұлғаның дамуындағы және кәсіби қызметке дайындықтағы рөлін түсінуді қалыптастырады; дене шынықтыру мен салауатты өмір салтының ғылыми-биологиялық, педагогикалық және практикалық негіздерін білу; дене шынықтыруға мотивациялық-құндылық қатынасы, салауатты өмір салтын ұстану, дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен үнемі айналысу әдетін физикалық жетілдіру және өзін-өзі тәрбиелеу; денсаулықты сақтау мен нығайтуды, психикалық саулықты, психофизикалық қабілеттерді, жеке қасиеттер мен қасиеттерді дамыту мен жетілдіруді қамтамасыз ететін практикалық дағдылар мен дағдылар жүйесін меңгеру, дене шынықтыру мен спортта өзін-өзі анықтау |
8 |
КК2 |
5. |
Шет тілі |
Пән студенттердің тілдік қабілеттерін жетілдіреді, сөйлеу әрекетінің төрт түрінде (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) біліктері мен дағдыларын дамытады. Тілдік дайындық интерактивті сипатқа ие, студенттерге бағытталған және нәтижеге бағытталған. Студенттердің өзіндік жұмысына үлкен мән беріледі, оның ішінде абзац/мәтіннің қысқаша мазмұны және жобалық жұмыс, сонымен қатар грамматикалық және лексикалық жаттығуларды орындау кіреді. |
10 |
КК1 |
6. |
Қазақ (орыс) тілі |
Курстың мазмұны сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін және сөздік жұмысты дамытуға, әртүрлі жағдайларда тұрмыстық әңгімелесуді меңгеруге және қазақ (орыс) тілінің терминологиясына бағытталған лексикалық және грамматикалық тақырыптарды қамтиды. |
10 |
КК1 |
7. |
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (Information and communication technologies) |
Студенттердің кәсіби қызметтің, ғылыми және практикалық жұмыстың түрлі салаларында, өздігінен білім алу және басқа да мақсаттар үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби және жеке құзыреттерді меңгеруі. |
5 |
КК3 |
Таудау бойынша компонент
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
8 |
Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі |
Бұл пән студенттерді экологияны және оның ұлттық экономиканың экономикалық дамуына әсерін зерттеуге бағыттайды, экологиялық мәселелер мен экономикалық даму арасындағы өзара байланысты анықтау дағдысын әзірлеу, сондай-ақ антропогендік және табиғи шығу тегі жағымсыз әсерлерден техносфера жағдайында адамды қорғаудың негіздерін, әдістерін және принциптерін зерттейді |
5 |
КК1 |
9 |
Экономикалық теория |
Экономикалық теорияның негізгі бағыттарының қорытындыларына негізделе отырып, үй шаруашылығы, фирма, ұлттық және әлемдік экономика деңгейінде экономиканың дамуы мен қызметін анықтайтын экономикалық құбылыстың мәнін ашатын негізгі ұғымдар мен теориялық ережелерді оқытады, пән экономикалық пәндерді оқыту әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын үйретеді |
5 |
КК1 |
10 |
Мәңгілік ел |
Курс жаңа буын мамандарын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана-сезімнің және әлеуметтік жадының даму деңгейі жоғары, мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін тәрбиелеуге бағытталған |
5 |
КК1 |
Базалық пәндер циклі
ЖОО компоненті
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
11. |
"Кәсіби бағытталған тіл" пәнаралық курсы" |
Пән шетел және қазақ/орыс тілдерін кәсіби экономикалық қызметте қолдануға баса назар аудара отырып оқытуға бағытталған. Пәннің мақсаты-комуникативтік дағдыларды қалыптастыру және оларды кәсіби қызметте шетел, қазақ/орыс тілдерінде практикалық қолдану болып табылады. |
6 |
КК1 |
12. |
Экономикадағы математика |
"Экономикадағы математика" пәні студенттерде математикалық модельдеудің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға, экономикалық есептерді талдау және шешуге, студенттерге математикалық әдістерді меңгеруге көмектеседі, студенттердің болашақ қызметі саласындағы процестер мен құбылыстарды болжауға және зерттеуге мүмкіндік береді.. |
4 |
КК2, КК3 |
13. |
Цифрлық статистика |
Пән статистикалық әдістің мәнін және оны ақпараттық технологиялардың көмегімен әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге қолдану ерекшеліктерін зерттейді, мемлекет пен статистикалық статистикалық көрсеткіштерді сипаттайтын негізгі статистикалық көрсеткіштерді құрудың мақсаты мен әдістерін ашады. экономиканың дамуы, ұлттық байлық, халықтың ұдайы өндірісі, халықтың өмір сүру деңгейі. Алынған ақпаратты талдауда статистикалық көрсеткіштер жүйесін қолдану және автоматтандыру құралдарының көмегімен алынған ақпаратты өңдеу қабілетін қалыптастырады. |
5 |
КК2, КК3 |
14. |
Микроэкономика |
"Микроэкономика" жеке экономикалық субъектілердің қызметі деңгейінде шаруашылық механизмінің жұмыс істеуіне зерттеу жүргізуге, экономикалық теорияны зерттеу процесінде алынған теориялық білімді бекітуге, ресурстардың шектелуі жағдайында ұтымды экономикалық ойлау дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ осы саладағы мемлекеттік саясатты осы негізде жүргізіп отырған бағалауға мүмкіндік береді. |
4 |
КК4 |
15. |
Макроэкономика |
"Макроэкономика" экономиканы бірыңғай тұтас, тауарлар мен қызметтерді шығарудың жалпы көлемі мен өсуін, инфляция қарқыны мен жұмыссыздық деңгейін, валюта айырбастау бағамдарын және тұрақты экономикалық өсу жағдайларын қамтамасыз ету үшін төлем балансының жай-күйін қарастыра отырып зерттейді. |
5 |
КК4 |
16. |
Іnternational economy/Халықаралық экономика |
Халықаралық экономика экономикалық теория курсының соңғы бөлімі болып табылады, оны зерттеу микро және макроэкономиканы зерттеуден кейін жүргізіледі. ХЭ курсы аясында халықаралық нарықпен байланысты ұлттық экономика қызметінің аспектілерінің өзара әрекеттесуімен байланысты құбылыстар мен процестерді оқытады, әлемдік шаруашылық жүйесінің даму эволюциясы мен перспективаларды қарастырады. |
5 |
КК4 |
17. |
Менеджмент (Management) |
Курс студенттердің кәсіпорынды ұйымдастыру және басқару принциптерін меңгеруіне, менеджмент саласында шешімдер қабылдау үрдістерін басқару теориясы мен тәжірибесінің негіздерін жүйелендіруге және бекітуге, басқарудың қазіргі заманғы әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған. |
5 |
КК5 |
18. |
Маркетинг |
"Маркетинг" пәні фирмаларда, ұйымдарда маркетингтік қызметті ұйымдастырудың білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға, практикалық қызметтің әр түрлі салаларында маркетингтің заманауи үлгілерін түсінуге және оларды экономикалық салада қолдануға бағытталған. Пәнді оқып болғаннан кейін студент ұйымның маркетингтік қызметін талдай және бағалай алады |
5 |
КК5 |
Таңдау бойынша компонент
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
19. |
1С-Кәсіпорын |
Пәнді оқытудың мақсаты "1С Кәсіпорын" бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты, функциялары мен мүмкіндіктері туралы жүйелендірілген теориялық және практикалық білім беру болып табылады. Пән бағдарламалық кешендегі жұмыстың теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге, кәсіпорында есеп және қаржыландыру саласында алған білімдерін қолдануға бағытталған. |
5 |
КК2, КК3 |
20. |
1С-Бухгалтерия |
Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпорындағы есепті ұйымдастыру және жүргізу үшін "1С Бухгалтерия" бағдарламалық қамтамасыз етудің мақсаты, функциялары мен мүмкіндіктері туралы жүйелендірілген теориялық және практикалық білім беру болып табылады. Бұл пәнді оқыту міндеті "1С: Бухгалтерия" бағдарламалық қамтамасыз етуінде бухгалтерлік және салық есебін жүргізу мәселелері бойынша қажетті білім, дағды және құзыреттілік деңгейі мен көлемін алу болып табылады." |
5 |
КК2, КК3 |
21. |
Эконометрика (Econometrics) |
"Эконометрика" пәні студенттердің экономикалық құбылыстарды талдауда эконометриялық модельдерді құру және қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу регрессиялық және корреляциялық талдау саласында кеңейтілген және терең, регрессиялық модельдердің параметрлерін интерпретациялау және макро - микродеңгейде экономикалық көрсеткіштерді болжау білімдеріне бағытталған . |
5 |
КК2, КК3 |
22. |
Мәліметтерді талдау және экономиканы болжау |
Пәнді оқу студенттердің уақытша қатарларды талдау және болжаудың статистикалық әдістерін, болжаудың сапалы әдістерін қолдану дағдылары мен білімін қалыптастырады. Бұл пәнді оқу тәжірибеде деректерді бастапқы өңдеуді жүзеге асыруға, уақытша қатарларды тегістеуге, модельдеу әдістерін, динамикалық модельдерді, компоненттік, 15факторлық, дискриминанттық, кластерлік және дисперсиялық талдау әдістерін қолдануға көмектеседі. |
5 |
КК2, КК3 |
23. |
Құқық негіздері (Bases of Law) |
Курс білім алушылардың экономика саласындағы табысты кәсіби қызмет үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерін алуға бағытталған. "Құқық негіздері" оқу пәнінің негізгі мақсаты - экономикалық қызметтегі құқықтық мәселелерді түсінуді қалыптастыру, құқықтық нормаларды сақтау қажеттілігін ұғыну, сонымен бірге құқықтық мемлекет жағдайында жұмыс істейтін бакалаврдың толық, кәсіби дайындығын қамтамасыз ету. |
4 |
КК5 |
24. |
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері (Bases of anticorruption) |
"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздері" пәнін оқытудың мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы жағдайда мамандардың табысты кәсіби қызметіне қажетті кәсіби құзыреттіліктерін алу, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлқының моделін және сыбайлас жемқорлықты қабылдамаудың қоғамдық ахуалын қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ісінде қазақстандықтардың белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыру болып табылады. |
5 |
КК5 |
25. |
Қаржы |
"Қаржы" пәні алынған білімдерді практикада қолдану, қаржылық қызметті ұйымдастыру, фирманың/компанияның қаржылық қызметінің тиімділігін талдау және бағалау үшін макро және микро деңгейде қаржы қызметінің негіздерін зерттеуге арналған. Оқу пәнінің міндеттері экономикалық мазмұны мен қаржы; қаржы саясаты және қаржыны басқару; кәсіпорын қаржыларын қызмет ету негіздері |
5 |
КК6 |
26. |
Салықтар және салық салу (Tax and Taxation) |
"Салық және салық салу" курсы студенттерде елдің салық жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, салық салу саласындағы білімді жүйелендіруге, жекелеген салықтарды есептеу әдістемесіне оқытуға, микро және макро - деңгейде басқару мақсаттары үшін салықтық ақпаратты пайдалану және талдау бойынша дағдыларды алуға бағытталған. |
5 |
КК6 |
27. |
Қаржылық есеп беру және талдау |
Курс студенттерге компаниялардың қаржылық есептілігінің әртүрлі нысандарын құрастыру, талдау және болжау бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға бағытталған; қаржылық талдау саласындағы озық білімге сәйкес қаржылық ақпаратпен және қаржылық көрсеткіштермен жұмыс істеу кезінде студенттердің аналитикалық қабілеттері мен аналитикалық құралдарды пайдалану дағдыларын дамыту негізгі құзыреттерді бекіту, оқытылатын мамандық бойынша практикалық дағдылар мен кәсіби тәжірибені меңгеру |
5 |
КК6 |
28. |
Қаржылық бақылау және мониторинг |
Студенттерге әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар мен мекемелердің қызметін қаржылық бақылау мен аудиттің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруге, сондай-ақ қылмыстық жолмен алынған қылмыстық кірістерді заңдастыру операцияларын анықтауға және жолын кесуге мүмкіндік береді. Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде терроризмді қаржыландыру, цифрлық технологияларды дамыту жағдайында тәуекелдерді басқару жүйесін ашу және қаржылық-экономикалық құқық бұзушылықтардың әдістерін тергеу. |
5 |
КК6 |
29. |
Сауда кәсіпорнының экономикасы |
Пән сауда кәсіпорындарының қызметін ұйымдастырудағы білімді, дағдыны және іскерлігін қалыптастыруға бағытталған, сауда кәсіпорындарының тұтыну нарығындағы орнын бағалау, қаржы ресурстарын және сауда кәсіпорны қызметінің тиімділігін қолдану және қалыптастыру (пайда мен рентабельділікті, жалпы кірісті, сауда үстемесін, айналыс шығындарын және т. б. талдау) тұрғысынан сауда кәсіпорындарын талдау дағдысын қалыптастырады.) |
5 |
КК5 |
30. |
Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы |
Курс ресурстарды пайдаланудың тиімді нысандары мен тәсілдерін негіздеу және қонақжайлылық кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің оңтайлы нұсқаларын таңдау бойынша экономикалық есептеулерді орындау үшін қажетті кәсіби білімді және есептік-аналитикалық дағдыларды меңгеруді көздейді. |
5 |
КК5 |
31. |
Экономиканы мемлекеттік реттеу |
Курс мемлекеттің экономикадағы маңызы мен рөлін түсінуді қалыптастыруға, мемлекеттік реттеу әдістері туралы білімді дамытуға, мемлекеттік басқару табиғатын түсіну негізінде микро-, макро деңгейде басқару қызметінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. |
4 |
КК5 |
32. |
Аймақтық экономика және басқару |
Пән студенттерді аймақтың дамуының теориялық, әдіснамалық және практикалық негіздерін түсінуге бағыттайды, аймақтың даму көрсеткіштерін бағалау және талдау дағдысын және одан әрі басқару қызметін аймақ деңгейінде жүзеге асыруды дамытады. |
4 |
КК5 |
33. |
Еңбек экономикасы |
Пән интеграцияланған сипатқа ие, онда микро және макро - деңгейде еңбек процестері оқытылады. Пәнді оқу еңбек нарығындағы экономикалық заңдардың әрекеті туралы нақты түсінік алуға, үрдістерді талдау және болашақ үрдістерді болжау және жоспарлау қалай жүргізетінін білуге, фирмадағы еңбекті ұйымдастыру және нормалау үдерісіне баға бере алуға мүмкіндік береді. |
6 |
КК5 |
34. |
Оңтайлы шешім қабылдау әдістері |
"Тиімді шешімдерді қабылдау әдістері" пәнін оқыту мақсаты студенттерде экономикалық объектінің математикалық моделін құру принциптерін және тиімді шешімдерді қабылдау бойынша негізгі тәсілдерді түсінуді қалыптастыру; экономикалық-математикалық әдістерді және олардың негізінде құрылған модельдерді пайдалана отырып оңтайлы шешімді жасау дағдыларын дамыту және алынған білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану. |
6 |
КК5 |
35. |
Өндірісті ұйымдастыру |
Курстың мақсаты-өндірісті ұйымдастырудың теориялық негіздерін оқып үйрену және практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар студенттердің кәсіпорын қызметін қарастыру және талдауда, шаруашылық шешімдерді қабылдауда аналитикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. |
5 |
КК5, КК6 |
36. |
Өндірістік менеджмент |
Пән студенттерді өндірістік кәсіпорындарда жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау, контроллинг принциптерін, функциялары мен ерекшеліктерін оқытуға бағыттайды. Пән өндірістік, технологиялық процестерді, өндіріс ерекшелігін және т. б. есепке ала отырып, өндірістік кәсіпорынды басқару дағдысын дамытады. |
КК5, КК6 |
|
37. |
Бизнес-жоспарлау |
Бұл пән қазіргі заманғы бизнес-жоспарлаудың теориялық аспектілерін және бизнес-жоспарлардың әр түрлі типтерін құру әдістемесіне практикалық ұсыныстарды, сонымен қатар типтік және арнайы бизнес-жоспарлардың жеке бөлімдерін (белгілі бір мақсаттарға арналған) оқытудан тұрады. |
6 |
КК5, КК6 |
38. |
Кәсіпорын қызметін жоспарлау |
Курстың мазмұны кәсіпорын қызметін салыстыруда жоспарлау тәжірибесін, осы негізде кәсіпорынды басқарудың ең тиімді бағыттарын, нысандары мен әдістерін іздестіруді қамтиды. |
6 |
КК5, КК6 |
39. |
Майнорлық бағдарлама «Базалық құқықтық» 1 |
Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы, ҚР Мемлекеттік қызмет және басқару |
10 |
КК7 |
40. |
Майнорлық бағдарлама «Базалық құқықтық» 2 |
Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы Табиғат пайдалану құқығы |
10 |
КК7 |
41. |
Майнорлық бағдарлама «Бизнестің құқықтық негіздері» |
Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы, Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы, Сыртқы экономикалық қызметті құқықтық және кедендік-тарифтік реттеу, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы |
10 |
КК7 |
42. |
Майнорлық бағдарлама «Бизнес-информатика» |
Электрондық бизнес, компьютерлік дизайн-технологиялар, IT-шешімдер және индустрия, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі |
10 |
КК7 |
Профильдік пәндер циклы
ЖОО компоненті
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
43. |
Фирманың экономикасы |
Пәнді меңгеру барысында студент кәсіпорынның/фирманың мәнін шаруашылық объектісі ретінде зерттейді, ұйымдардың ресурстық базасын және осы ресурстарды пайдалану тиімділігінің көрсеткіштерін қарастырады және талдайды, фирманың/кәсіпорынның жұмыс істеу механизміне талдау жасайды және фирманың қызмет ету нәтижелерінің тиімділігіне баға береді. Пәнді оқу аясында студент дұрыс басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамытады . |
5 |
КК1-КК8 |
44. |
Бухгалтерлік есеп
|
Бұл пәнді оқу барысында бухгалтерлік есептің негізгі принциптері, кәсіби ойлауды қалыптастыруға ықпал ететін әдістер мен есептік процедуралар оқытылады. Бұл пән нарықтық экономика жағдайында бухгалтерлік есептің жалпы қабылданған халықаралық принциптерін, әдістері мен тәсілдерін қарастырады, қаржы саласындағы мамандарға қаржылық есептілікті жасау дағдыларын және талдау, ақпаратты өңдеудің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын меңгеруге мүмкіндік береді. |
5 |
КК1-КК8 |
45. |
Экономикалық талдау |
"Экономикалық талдау" пәні басқарушылық және қаржылық талдау әдіснамасын, экономикалық ғылымның негізгі принциптері мен категорияларын қарастырады. "Экономикалық талдаудың" мазмұнды бөлімі өндірісті басқару тиімділігін талдау, қаржылық тұрақтылық, кәсіпорындардың төлем қабілеттілігі мен өтімділігін және оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау саласындағы білімді кеңейтеді және тереңдетеді. |
6 |
КК5 |
46. |
Пәнаралық курс «Кәсіпкерлік» |
Пән интеграцияланған сипатқа ие, онда кәсіпкерлікті ұйымдастыру ерекшеліктерін (бизнес әкімшілендіру), кәсіпкерлік құрылымдардың тиімділігін бағалау (экономикалық, қаржылық, әлеуметтік тиімділік мәселелері), бизнес идеяларды бағалау және бизнес жоспарды дамыту. Пән Вена университетімен бірге ERASMUS +жобасы аясында жасалған. |
5 |
КК5, КК6 |
47. |
Пәнаралық курс " Мемлекеттік сатып алулар " |
Курс пәнаралық сипатқа ие және Мемлекеттік сатып алу процесін ұйымдастыру тұрғысынан зерделеуді қамтиды. Мемлекеттік сатып алу процесінің қаржылық құрауышын қарау. Пән практикалық сипатқа ие, оқу барысында студенттер "Электрондық үкімет" мемлекеттік сатып алу жүйесінде жұмыс істей алады» |
5 |
КК6 |
Таңдау бойынша компонент
№ |
Пән атауы |
Пәннің қысқаша сипаттамасы |
Кредит саны |
Қалыптасатын құзыреттіліктер (кодтар) |
48. |
Жобаларды талдау |
Курстың мазмұны жобалық талдаудың маңызды теориялық-әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ практикалық іске асыру нәтижелерін қамтиды. Жоба алдындағы қызметке, жобаларды басқаруды ұйымдастыруға және ұйымдар мен фирмалардың инвестициялық қызметін талдауға үлкен орын бөлінеді. |
6 |
КК5, КК6 |
49. |
Пәнаралық курс "Бизнес-аналитика" |
Бұл курстың мақсаты студенттердің аналитикалық құзыреттілігін дамыту болып табылады. Интеграцияланған курс қосылған құндылықты қалыптастыру тізбегін талдау дағдыларын қалыптастыруға, бизнес-модельдерді қалыптастыру тұрғысынан ұйым қызметін зерделеуге, Стратегиялық жоспарлау және ұйымды басқару және қызмет түрлері бойынша шығындарды есепке алуды қайта құру жобаларын басқару үшін көрсеткіштердің теңдестірілген жүйесін зерделеуге және қолдануға бағытталған. |
6 |
КК5, КК6 |
50. |
Майнорлық бағдарлама «Базалық құқықтық» 1 |
Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы, ҚР Мемлекеттік қызмет және басқару |
10 |
КК7 |
51. |
Майнорлық бағдарлама «Базалық құқықтық» 2 |
Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы Қазақстан Республикасының әкімшілік құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы Табиғат пайдалану құқығы |
10 |
КК7 |
52. |
Майнорлық бағдарлама «Бизнестің құқықтық негіздері» |
Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы, Қазақстан Республикасының азаматтық құқығы, Сыртқы экономикалық қызметті құқықтық және кедендік-тарифтік реттеу, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы |
10 |
КК7 |
53. |
Майнорлық бағдарлама «Бизнес-информатика» |
Электрондық бизнес, компьютерлік дизайн-технологиялар, IT-шешімдер және индустрия, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі |
10 |
КК7 |
Құзыреттілік шифры |
Құзыреттілікті қалыптастыратын пәндердің атауы |
Оқу нәтижесінің шифры |
Білім беру бағдарламасы бойынша оқыту нәтижесінің мазмұны |
КК1. |
Жоғары әдениеттті, көп тілді және экологиялық ойлау принциптері негізінде тұлғаның әлеуметтік-мәдени және физикалық дамуға қабілеттілігі |
РО1 |
Әр түрлі тарихи кезеңдерде және қазіргі кезеңде Қазақстан дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерін, Қазақстан Республикасындағы орнықты даму мақсаттарын білуі мен түсінуін көрсетеді, өткен мен қазіргі заманды сыни тұрғыдан ұғына алады; қоршаған шындықты философиялық, әлеуметтік-саяси, экономикалық ғылымдар тұрғысынан бағалайды, сонымен қатар, әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан оқиғаларға өзіндік бағасын аргументтейді; игерілген білімді өзгеріп жатқан әлеуметтік-мәдени жағдайларда тиімді әлеуметтендіру және бейімдеу үшін қолданады; Төтенше жағдайлар кезінде физикалық және экологиялық мәдениеттің, қауіпсіздікті және қорғауды қамтамасыз етудің әдістері мен құралдарын қолданады. |
РО2 |
Тілдік сауаттылықты көрсетеді, қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысандағы коммуникацияларды жүзеге асырады; академиялық жазудың коммуникативтік іскерліктері мен дағдыларын меңгерген; жалпыадамзаттық мораль, «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының құндылықтары, қазақстандық патриотизм және әлеуметтік жауапкершілік негізінде азаматтық ұстаным, толеранттылық және диалогқа уәждеме көрсетеді, құқықтық сана-сезімді, экономикалық ойлауды және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді |
||
КК2. |
Өндірісті, бизнесті, ғылымды, әлеуметтік саланы дамыту үшін сандық технологияларды қолдануға дайындық |
РО3 |
АКТ-ның түрлі түрлерін пайдаланады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша Бұлтты және мобильді сервистер. |
РО4 |
Кәсіби қызметтегі қолданбалы есептерде қабылданатын шешімдерді негіздеу және таңдау үшін аналитикалық қабілеттерді, математикалық және статистикалық дәлелдерді, теориялық және эксперименттік зерттеуді моделдеуді, қазіргі заманғы бағдарламалық және техникалық құралдарды қолданады |
||
КК3 |
Тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін командада ұйымдастырушылық және көшбасшылық қасиеттерді көрсету қабілеті |
РО5 |
Сыни тұрғыдан ойлауды, қарым-қатынасты, шығармашылықты және ынтымақтастыққа дайындығын қалыптастыру негізінде жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді, топта жұмыс істейді, топ құру дағдыларына ие. |
КК4 |
Экономикалық ғылымның классикалық теориялары бойынша білімін кәсіби қызметте қолдана білу |
РО6 |
Түсінетіндігін көрсетеді, сыни талдау жасайды, зерттеулер жүргізеді, классикалық экономикалық теориялар мен модельдерді микро-, макро-, мезо- және халықаралық деңгейде қолдану мүмкіндіктерін жалпылайды және бағалайды; |
КК5 |
Білім беру бағдарламасы түлектерінің экономикалық ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау негізінде тиімді басқару шешімдерін қабылдау қабілеті |
РО7 |
Микро, макро, мезодеңгейде экономика саласында алған білімдері мен дағдыларын біріктіре отырып, фирмалар мен ұйымдардың жұмыс істеуінің барлық деңгейлерінде басқару қызметін жүзеге асырады, экономикалық қызметтің құқықтық мәселелерін түсінуді көрсетеді, иелік етеді. өз көзқарасын дәлелдеу үшін шешендік және шешендік өнер |
РО8 |
Фирмалар мен ұйымдардың экономикалық, қаржылық, өндірістік және коммерциялық қызметінің жобаларын жасау үшін мәліметтерді жинау және талдау дағдыларын қолданады, өнімді/қызметтерді, жұмыс түрлерін өндіруге және өткізуге қажетті материалдық, еңбек және қаржылық шығындар бойынша есептеулер жүргізеді. , жоспарлар мен жобаларды құрастыру, өнімдер мен технологиялардың жаңа түрлерін әзірлеу. |
||
РО 9 |
Фирмалардың, ұйымдардың экономикалық тиімділігіне сыни талдау жүргізеді, талдау нәтижелерін түсіндіреді және дұрыс басқару шешімдерін қабылдау және бизнес модельдерін құру қабілетін көрсетеді, алған білімдерін синтездейді және оны ғылыми нәтиже түрінде ұсынады. |
||
КК6 |
Экономикалық қатынастардың табиғатын, соның ішінде қаржы, есеп, салық салу, қаржы менеджменті, құқық, мемлекеттік сатып алу және т. б. саласында түсінігін көрсете отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын болу. |
РО10 |
Қаржы, салық және салық салу, бухгалтерлік есеп, баға белгілеу механизмі және баға белгілеу саласындағы экономикалық қатынастарды және процестерді ұйымдастырудың тиімділігін түсінуді көрсетеді, қаржылық және бухгалтерлік мониторингті жүзеге асырады, цифрлық технологияларды пайдалана отырып, компанияның қаржылық және бухгалтерлік қызметін үйлестіреді. |
РО11 |
Кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің өндірістік қызметінің нәтижелерінің экономикалық көрсеткіштерінің есебін және талдауын, сондай-ақ жасалған келісім-шарттардың есебін жүргізеді, қажетті құқықтық және шаруашылық құжаттамаларды уақытылы дайындайды, мемлекеттік сатып алулар жүйесіне және басқа да түрлеріне қатысады. сандық платформа |
||
КК7 |
Майнорлық бағдарлама «Базалыққұқықтық» 1 Дамыған құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру, заңға сәйкес Басқару саласында шешімдер қабылдау және іс-әрекеттер жасау қабілеті
Майнорлық бағдарлама «Базалық құқықтық» 2 Дамыған құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру, заңға дәл сәйкес кәсіби салада шешімдер қабылдау және іс-әрекеттер жасау қабілеті Майнорлық бағдарлама «Бизнестің құқықтық негіздері» Дамыған құқықтық сана, құқықтық ойлау және құқықтық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру, заңға дәл сәйкес кәсіпкерлік және басқару салаларында шешімдер қабылдау және іс-әрекеттер жасау қабілеті Майорлық бағдарлама «Бизнес-информатика» Электрондық нарықта, компьютерлік дизайнда, Интернет-технологиялар базасында функционалдық міндеттерді шешу үшін деректерді жобалау және талдау құралдарында жаңа технологиялар бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды қолдану қабілеті. олардың ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып. |
РО12 |
Құқық субъектілерінің негізгі құқықтары мен міндеттерінің мәнін, жауапкершілік шараларын, заңдардың талаптарын, заңдық маңызы бар құжаттар мен құқықтық әрекеттердің мәнін түсіндруі, өз құқықтарын заңды құқықтық құралдармен қорғай алу, құқықтық актінің мазмұнына түсініктеме бере алады және кәсіби қызметте құқықтық актіні дәл қолдана алу Құқық субъектілерінің негізгі құқықтары мен міндеттерінің мәнін, жауапкершілік шараларын, заңдардың талаптарын, заңдық маңызы бар құжаттар мен құқықтық әрекеттердің мәнін түсінеді, өз құқықтарын заңды құқықтық құралдармен қорғай алады, құқықтық актінің мазмұнына түсініктеме бере алады және кәсіби қызметте құқықтық актіні дәл қолдана алады Қазақстан шегінде, сондай-ақ шетелдік серіктестердің қатысуымен кәсіпкерлік қызметті реттейтін құқықтық актілерді біледі, олардың мазмұнын түсіндіре білу және кәсіпкерлік қызметтің түрлі субъектілерін ұйымдастыру үшін пайдалану біліктерін бөлшектейді, кәсіпкерлік шарттардың мәтіндерін әзірлейді, өз құқықтарын заңды құқықтық құралдармен қорғай біледі, басқарушылық қызметті заңға дәл сәйкес жүзеге асыра алады Электрондық бизнесті енгізу бойынша бизнес-жоспар әзірлейді, Цифрлық Қазақстан жағдайында әр түрлі міндеттерді шешуді интеграциялайды, компьютерлік графика дағдыларын пайдаланады, қауіпсіздік деңгейін бағалайды және ақпараттық ресурстарды қорғауды жүзеге асырады |
КК8 |
Зерттеулер жүргізуге, ақпаратты, идеяларды хабарлауға дайындық, одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын көрсету |
РО14 |
Зерттеу жұмысының дағдыларын көрсетеді, жүргізілген зерттеулердің нәтижелерін қорытады, зерттеу негізінде жаңа білімді жұйелеу және графикалық түрде бейнелеу |
Тәжірибенің атауы: Оқыту
Курс: 2 курс
Мақсаты: оқу әдебиеттерімен, нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс істеу дағдысын игеру; теориялық және практикалық материалдарды талдауға және жинақтауға қабілеттілігін дамыту, қорытындыларды қорытындылау және басқару шешімдерін қабылдау үшін талдау нәтижелерін пайдалану.
Күтілетін нәтижелер:
1. Оқу бағыттарын таңдаудың дұрыстығы туралы студенттерді мақұлдау.
Экономикалық жұмысты ұйымдастыру туралы студенттердің идеяларын қалыптастыру.
3. Студенттердің шаруашылық жүргізуші субъектілердің жұмысын ұйымдастырумен танысуы.
4. Жеке тапсырмаларды орындаудың бастапқы тәжірибесін алу және экономика бойынша дайындық бағытында бакалаврлардың кәсіптік қызметіне сәйкес келетін «тапсырмалар үшін» нәтижелерін көрсету.
Тәжірибенің атауы: Өндіріс
Курс: 3 курс, 2 қысқа курс, 4 курс
Мақсаты: әртүрлі салалардағы кәсіпорындардың экономикалық және статистикалық есептерін зерделеу негізінде арнайы пәндер бойынша білімін шоғырландыру, кеңейту, тереңдету және жүйелеу, кәсіпорындардың шаруашылық қызметін талдау және жоспарлау бойынша өзіндік жұмыс дағдысын меңгеру, стратегиялық жоспарлау мәселелерін шешудің және кәсіпорын тиімділігін арттырудың шығармашылық бастамасын дамыту.
Күтілетін нәтижелер:
Ұлттық экономиканың дамуының басым бағыттары туралы және ұлттық экономиканың әртүрлі салаларының техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары туралы идеяны;
Білу керек: - нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері мен үлгілері; - еңбектің мәні мен әлеуметтік-экономикалық рөлі; еңбек сипаты мен мазмұны; жұмыс және демалыстың шарттары мен режимдері; еңбек процестерін және еңбекке бағалау әдістерін зерттеу әдістері; - еңбекке ынталандыру әдістері; - экономикалық және басқарушылық шешімдерді қабылдау және енгізу принциптері;
Мүмкін болу: - нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық сипаттағы мәселелерді анықтау, оларды шешу жолдарын және күтілетін нәтижелерді бағалауды ұсынады; - бастапқы еңбек ұжымының мөлшерін негіздеу және анықтау, санитарлық-гигиеналық, психофизиологиялық және эстетикалық еңбек жағдайларын бағалау, жұмыс режимдерінің кестесін жасау, фото-шаблондарды бақылау, еңбек нормаларын белгілеу; - жалақы мөлшерін және материалдық ынталандырудың әртүрлі түрлерін айқындау; - адамның еңбек қызметін жақсарту жөніндегі шаралардың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін анықтау.
Тәжірибенің атауы: Диплом алдындағы
Курс: 3 қысқа курс, 4 курс
Мақсаты: Кәсіби біліктілікті шоғырландыру, студенттің аяқталған тезистері бойынша жинаған қажетті материалдарын талдау.
Күтілетін нәтижелер:
- Қазақстанның және әлемдік экономиканың құрылымы мен даму тенденцияларын жүйелі түрде түсінуге;
- қазіргі заманғы әлемдегі экономикалық процестердің әртүрлілігін, олардың қоғамдағы басқа процестермен қарым-қатынасын түсіну;
- экономикалық тақырыптар бойынша әдебиеттермен және концептуальды аппаратты пайдалану тәжірибесімен өзіндік жұмыс дағдысын меңгеру;
- қызметтің барлық түрлерінің және меншік нысандарының кəсіпорындарында (ұйымдарында) кəсіби қызметіне дайындалу; стандартты емес жағдайларда аналитикалық тәсілдерді қажет ететін лауазымдарда өз бетінше жұмыс істеу;
- бәсекеге қабілетті болу, тиісті мамандықтар бойынша білімдерін меңгеру.
|
|
|
|
|
|
|
Орыс |
|
|
Орыс |
|
|
Орыс |
|
|
Орыс |
|
|
Орыс |
|
|
Орыс |
|
|
|
|
|
|